My world, My Rules

I am what ever I say I am

Ny katt?

Publicerad 2012-12-02 12:17:59 i Gott och blandat

Min katt är dräktig och mamma kom på en liten ide om att hon vill behålla Chibiz efter att kattungarna föds och att jag tar mig an en liten bebis, en liten kattunge. Jag älskar Chibiz med hela mitt hjärta men mamma saknar henne och tycker att Chibiz är den enda som hon kan få tillbaka. Jag vet inte. Jag kommer "äga" två katter men mamma behåller en steriliserad Chibiz. Skulle jag ta mig an en ny katt vill jag ha en hona men hon ska heta Loki i alla fall. Loki är ju bäst ❤

Kommentarer

Postat av: Eli

Publicerad 2012-12-03 11:22:31

This is next to obsession.

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Acushla Muffiat

Jag är en tjej som skriver om allt, ibland för mycket, ibland för lite. Kallar mig själv en "multihobbymänniska" vilket är sant. Gillar en del saker och ser bloggen som en cyberdagbok. Dock skriver jag inte allt, tyvärr. So bare with me :)

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela