My world, My Rules

I am what ever I say I am

Släkt

Publicerad 2012-12-06 18:12:45 i Gott och blandat

De första vännerna vi får är våra föräldrar. Sen blir det syskonen om vi nu får några. Har man släkt i ens ålder så blir man ibland vänner. Sen finns resten.
Familjeband är starka och vi inser detta vi högtider som bröllop och begravningar. Vissa har familjeträff varje år då hela den s k "tjocka" släkten ses och småbarn får gå från famn till famn.
Det kan vara därför jag känner att en stor del av mig saknas. Min ena bror som valde en typ av livsstil, pappa som valde bort familjer och den andra brodern som valde att gifta sig och hysa agg mot mig. Mamma och mosterr krävande på sina olika sätt och jag känner att jag inte orkar snart. Jag kommer explodera och skrika på en stackars människa som inte har ens gjort något.
Jag är rädd för det. Vill inte det.

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Acushla Muffiat

Jag är en tjej som skriver om allt, ibland för mycket, ibland för lite. Kallar mig själv en "multihobbymänniska" vilket är sant. Gillar en del saker och ser bloggen som en cyberdagbok. Dock skriver jag inte allt, tyvärr. So bare with me :)

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela