My world, My Rules

I am what ever I say I am

Speldag here we go

Publicerad 2012-12-24 14:01:25 i Gott och blandat

Jag ska iväg till en speldag med likasinnade spelfantaster. Känns bra men jag förstår inte varför jag inte kan bara vara nöjd att någon bryr sig.
Har bakat så mycket muffins och jag släpade iväg alla (såklart). Så väskan är tung och väldoftande. Detta skulle börja kl 12 men min migrän tvingade mig vara sängliggande till halv ett så jag smsade att jag skulle vara framme efter ett. Dock åkte jag hemifrån ett så definitivt efter ett. Kommer vara framme kl två. Men men. Det spelar ingen roll. Det är trots allt drop-in så det spelar ingen roll.
Ja... Snart framme.

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Acushla Muffiat

Jag är en tjej som skriver om allt, ibland för mycket, ibland för lite. Kallar mig själv en "multihobbymänniska" vilket är sant. Gillar en del saker och ser bloggen som en cyberdagbok. Dock skriver jag inte allt, tyvärr. So bare with me :)

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela