My world, My Rules

I am what ever I say I am

Versus

Publicerad 2013-01-18 20:57:55 i Gott och blandat

Serously wtf?!?
Jag skulle spela badminton och "Erik" måste ha med "Lisa" för att spela. Lisa dreglar efter Erik. Dreglar. Så kommer jag, en överviktig tjej med sämsta självförtroende. Jag skulle kunna ge upp men det vill jag inte. Lisa är egentligen inte bättre än mig. Kanske på utsidan men inte på insidan. På insidan är hon en gammal kärring som är desperat efter en ny kille.
Mina ben värker. Min arm är trött. Jag vägrade ge upp. Spelade två timmar. Jag ville inte ge upp. Jag ville bara fortsätta och ge mer mer mer. Jag vill vinna. När jag vill något så kämpar jag till det sista. Så har jag varit men när det gäller killar, där kan jag erkänna att jag är inte lika bra på att kämpa fastän jag borde. Verkligen.
Hur ska jag göra?
Folk säger bara att jag inte borde tänka på det, att det kommer själv. Ha ha ha! Have you seen my face!? Have you seen my body?
Därför känner en del av mig att jag borde kapitullera. Men samtidigt inte. Ja, vad borde jag göra? För tjejer som Lisa borde vänta ett tag å inte bara raska på första killen.
Jag avskyr henne.

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Acushla Muffiat

Jag är en tjej som skriver om allt, ibland för mycket, ibland för lite. Kallar mig själv en "multihobbymänniska" vilket är sant. Gillar en del saker och ser bloggen som en cyberdagbok. Dock skriver jag inte allt, tyvärr. So bare with me :)

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela