My world, My Rules

I am what ever I say I am

Dag 62 – April = Träningsutmaning!

Publicerad 2012-04-02 15:53:03 i Gott och blandat

Jag har utmanat mig själv till att träna oftare, hela fyra dagar i veckan! Oh no… Eller? Jag har i a f stora förhoppningar om detta och har redan med mig min träningsväska till jobbet. Saken är det att jag måste bara planera, planera och planera ännu mer. Så mina träningsdagar kommer vara måndagar till torsdagar. Yey! Och varje pass ska vara ca 30 min lång. Skriver ca för att vissa dagar kan jag kanske träna 20 min och andra 45 min, helt beroende på hur pass mycket jag orkar. Och om jag skulle träna under lunchen så skulle det vara 25 min så att jag hinner klä om innan/efter träningen och såklart duscha. Sen tar det 8 minuter att gå till träningen men tillbaka ska man räkna med en 13 minuter. Och det är ju för att jag blir så trött efter träningen.

Jag kommer träna cirkelträning, vilket innebär att man tränar non-stop under träningstiden med maskiner som körs med tryck, stepbrädor och små studsmattor. Man är 30 sek vid varje station och man behöver inte ställa om styrka eller så.

So wish me luck!

 

xXx

 

Muffiat

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Acushla Muffiat

Jag är en tjej som skriver om allt, ibland för mycket, ibland för lite. Kallar mig själv en "multihobbymänniska" vilket är sant. Gillar en del saker och ser bloggen som en cyberdagbok. Dock skriver jag inte allt, tyvärr. So bare with me :)

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela