My world, My Rules

I am what ever I say I am

Dag 63 – Sug efter köp och hantverk

Publicerad 2012-04-03 09:50:31 i Gott och blandat

Det är inte lika svårt att säga nej till onödiga köp via internet, har många gånger funderat på att fuska men efter lite självbehärskning så har jag inte gett vika. Men ibland så önskar jag att jag kunde köpa lite grann. Har dock varit så duktig… Ok, köpte ekologisk garn igår för jag vill sticka en halsduk, och jag har precis flyttat hemifrån och har typ ingenting… Inte ens stickor för att sticka… men jag ska få låna några från min moster, vilket göra att jag slipper köpa egna för tillfället. Men allt som jag broderar och sticker kommer jag att ladda upp… Ska se göra lite kategorier… eller?

 

Nej jag är inte den mest seriösa bloggaren. Om jag någonsin blir det, nej det vet jag inte, är jätte bra på att börja saker men aldrig avsluta dem… Så att jag har skrivit någorlunda regelbundet häpnar mig. Jag har en massa romaner/noveller som är halvfärdiga, teckningar, broderier… Tog tag i ett långstygnsbroderi i söndags och gjorde ganska mycket. Iofs så ska jag börja sticka också. Det kommer bli spännande :)

 

Och angående träningen, det gick bra igår. Tränade 75 min, vilket jag känner idag, men jag har med mig träningsväskan. Så ikväll blir det träning igen. Det känns spännande på ett sätt, och denna gång ska min utmaning lyckas :)

 

Lots of Love

 

xXx

 

Muffiat

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Acushla Muffiat

Jag är en tjej som skriver om allt, ibland för mycket, ibland för lite. Kallar mig själv en "multihobbymänniska" vilket är sant. Gillar en del saker och ser bloggen som en cyberdagbok. Dock skriver jag inte allt, tyvärr. So bare with me :)

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela