My world, My Rules

I am what ever I say I am

Dag 70 - Imorgon börjar en ny kamp

Publicerad 2012-04-10 16:03:01 i Gott och blandat

Jag vet att det har gått ett tag sen jag skrev sist så jag kommer skriva en kort sammanfattning om hur jag har haft det

 

·         Jag tränade fyra gånger förra veckan, trots att jag hade vrickat foten.  Känner mig riktigt stolt över det!

·         Hade en jätte mysig fredag med en vän. Vi åt gott och såg på Emma. Det var awsome!

·         Gick på fest under lördagen och dansade ganska mycket (för er som känner mig så dansade jag lite mindre än vanligt). Sen provade jag att dricka Martini med en massa is. Det var gott faktiskt, helt imponerad.

·         Hälsade på mamma.

·         Var med mitt gäng (The Nerds and Geeks) och såg på film. Denna gång blev det The Prince of Persia. *dregel*

·         Tränade under måndagen. Det var kul! Ha ha, kan inte tro det faktiskt.

·         Fick besök både under lördagen och söndagen. Trevligt!

·         Tvättade och städade under fredagen. Diskade också. Och nu finns det en massa disk igen, ironi -_-’

 

Ja, så som ni kan läsa så har det hänt mycket under fyra dagar. Och det lär fortsätta hända en del, men antar att det som kommer vara jobbigast är det som börjar imorgon, min kamp mot inget socker, kort sagt inget godis eller söta goda saker… Kyuu :C Men det kommer väl gå… bra…hoppas jag… Tur att jag åt Calzones rotos i lördags… De var så goda! Hade inte ätit dom på ett bra tag, och dom är så himmelsk goda. Men nu blir det inga kakor, inga bullar, inget godis…. Inget choklad :(

Well, I will survive… Men till dess så var jag tvungen att köpa godis… Ok, köpte jätte mycket men vi får se om jag orkar äta allt… Ska jag skriva eller ej? Hmm… Det får bli ett mysterium! Hahaha!

 

XxX

 

Muffiat

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Acushla Muffiat

Jag är en tjej som skriver om allt, ibland för mycket, ibland för lite. Kallar mig själv en "multihobbymänniska" vilket är sant. Gillar en del saker och ser bloggen som en cyberdagbok. Dock skriver jag inte allt, tyvärr. So bare with me :)

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela