My world, My Rules

I am what ever I say I am

Dag 71 – Vill köpa nya kläder...

Publicerad 2012-04-11 13:56:29 i Gott och blandat

Jag vill så gärna köpa nya träningskläder… Jag har haft samma kläder ett par år och vill ha nya. Om jag köper nya kläder så kommer det vara träningsbyxor och sportbh eftersom jag tycker om att använda mina manga tröjor ^^ Jag känner mig helt hemma när jag tränar med en Ouran High School Host Club tröja som visar Haruhi med Tamaki när han räddar henne… Kawaii ♥  Men men, vilket fall som helst så måste jag göra en rensning, och det kommer bli nu på lördag eftersom den filmkväll som jag skulle på blir inte av. Så I’m cleaning out my closet xD Det kommer bli jätte bra, och så måste jag städa balkongen på riktigt… Slänga skiten och ner med flyttlådorna, ner med all som ska till källaren… Kommer bli jätte bra och sen ska jag tvätta på söndag. Ska kolla om jag kanske kan tvätta min jacka på lördag… Skulle vara bra, tycker den är så smutsig. Det jobbiga är ju att den måste ju torka ordentligt… Annars så kommer den stinka blöt hund och det är knappast nice. Nej jag hoppas på en awsome weekend! Bara två dagar kvar! Och Drake ska man se på söndag… Spännande!

 

Whoohooo!

 

XxX

 

Muffiat

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Acushla Muffiat

Jag är en tjej som skriver om allt, ibland för mycket, ibland för lite. Kallar mig själv en "multihobbymänniska" vilket är sant. Gillar en del saker och ser bloggen som en cyberdagbok. Dock skriver jag inte allt, tyvärr. So bare with me :)

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela