My world, My Rules

I am what ever I say I am

Dag 74 - Spoilers

Publicerad 2012-04-14 22:36:19 i Gott och blandat

Ok, fine jag kan erkänna att jag inte tänkte för mig, var av blir jag kallad arsle... På engelska... Nice... Not... Hon blev så sur på mig, bara för att jag skrev tydligen en "spoiler", ok så här kommer en varning (och jag skiter i "it's gonna be a thing"), jag skrev att Graham från Once upon a time skulle eventuellt komma tillbaka under slutet av säsong 01 eftersom jag läste det idag på Wikipedia. The whole truth är att inlägget började med att jag skrev om Heroes, yes, jag har äntligen sett alla avsnitt. Men slutet... Jag blev så besviken, men jag skrev inte typ vad som händer med alla i serien, som Mohinder, Hiro, Petrelli syskonen och minst av alla Claire... Men tydligen spelar det ingen roll för skriver man att man tycker att Heroes slut var dålig och en besvikelse OMG! Du spoilade... Men wtf so what? Chucks avslut var inte den bästa först men sen fattade jag att det var ändå ett avslut, man blev inte hängd i luften bara för att de lägger ner en asbra serie.
Känner mig så ledsen, men samtidigt vet jag inte vad jag ska göra. Så vad skrev jag efter hennes extremt arga inlägg? Skrev det jag ska göra, jag kommer inte göra mer inlägg på den där sidan igen. Och det kommer jag göra, I won't give a fudge... Och jag ska nog växa upp och inte gå mer på onsdagsträffen, utan sikta på att träna mer och koncentrera mig på mig själv. Vi får se om jag ens kommer få en ursäkt. Tvivlar det. Tvivlar att hon läser min blogg så jag behöver inte "oroa" mig.
Hate my life right now...  If your life had a face I would kick it in the balls. Thanks for making me a dude, I never saw that day coming... Well, what ever right?
I bet that if they didn't hear from me again, they wouldn't notice or mind, so well, I guess that I won't hang with them anymore, so that I don't get to be a dude and have my balls kicked.
Wish I had icecream...
Oj... Nu vart det engelska... Strunt samma... Det får bara bli som det blir.

xXx

Muffiat

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Acushla Muffiat

Jag är en tjej som skriver om allt, ibland för mycket, ibland för lite. Kallar mig själv en "multihobbymänniska" vilket är sant. Gillar en del saker och ser bloggen som en cyberdagbok. Dock skriver jag inte allt, tyvärr. So bare with me :)

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela