My world, My Rules

I am what ever I say I am

Dag 75 - Fortfarande förkyld

Publicerad 2012-04-15 11:53:07 i Gott och blandat

Jag vaknade helt illa idag igen, blä! Jag skulle till en konsert med kollegorna men nu verkar det inte bli av, iaf för min del. Inte nog med att jag gick ut idag för att kolla tvättid och, yey, jag halkade och blev smutsig. Som tur kunde jag boka ett pass idag så jag kommer bara tvätta min jacka. Har lixom inget val, jag måste tvätta den. Den är så smutsig nu :/ Det negativa är ju att jag kommer bara kunna tvätta min jacka eftersom den behöver mer torktid. Så jag blev tvungen att boka ett till pass till mina kläder. Ja men vad ska man annars göra? Det är inte som att jag kan bara ta och prioritera hur jag vill. Blä... Ännu en dag som jag kommer att spendera hemma... Kommer iaf ut litegrann idag. Kommer ju atttvätta min jacka... Bara min jacka...

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Acushla Muffiat

Jag är en tjej som skriver om allt, ibland för mycket, ibland för lite. Kallar mig själv en "multihobbymänniska" vilket är sant. Gillar en del saker och ser bloggen som en cyberdagbok. Dock skriver jag inte allt, tyvärr. So bare with me :)

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela