My world, My Rules

I am what ever I say I am

Dag 76 - Imorn väntar verkligheten

Publicerad 2012-04-16 15:40:45 i Gott och blandat

Yes, imorn ska jag jobba, wohoo! Kan dock konstatera att jag inte har haft tråkigt hemma, har sett hela Heroes, lite av Firefly (den var så tråkig(Sorry Danne)), The Guild (tre säsonger (finns det mer?!)), den sista avsnittet av Face Off som var otroligt cool och tre avsnitt av den nya brittiska miniserien Titanic plus mina vanliga serier som jag inte hade hunnit se, Criminal Minds, House och Breaking In. Men jag har även sett en del filmer och stickat. Japp, du läste rätt, håller på att sticka en halsduk, som verkar gå väldigt bra. Idag har jag hunnit se på fyra filmer (hade sett halva igår kväll så tekniskt sett kanske man ska säga 3½). Snart ska jag tvätta och ha en massa rena kläder, ska skaffa de nya serier som kommit ut (Titanic och The Amazing Race). The Firm blir ju bara bättre å bättre, inte nog med att Josh ser bättre ut för varje avsnitt... ♥
Nej, ska fixa inför tvätten som börjar kl 16. See ya

xXx


Muffiat

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Acushla Muffiat

Jag är en tjej som skriver om allt, ibland för mycket, ibland för lite. Kallar mig själv en "multihobbymänniska" vilket är sant. Gillar en del saker och ser bloggen som en cyberdagbok. Dock skriver jag inte allt, tyvärr. So bare with me :)

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela