My world, My Rules

I am what ever I say I am

Dag 77 - Knas morgon

Publicerad 2012-04-17 09:40:46 i Gott och blandat

Jag somnade jätte sent, kunde bara inte sova (Pepsi Max fel), vaknade med ca 10 min innan bussen skulle åka, var så glad att jag hade duschat inatt innan jag somnade så jag slapp det, katten hade mat, packade för gympan, matlådorna, frukost och bäddade snabbt sängen, tog med hörlurar för att lyssna på musik och nycklarna till jobbet. Andades ut, hann till busshållplatsen och där, väl framme inser jag att jag har glömt något viktigt... MIN MOBIL! Först tänkte jag att det var helt ok med tanke på att jag sällan behöver den, men sen fick jag panik! Jag måste ju hämta Michael Bublé biljetterna! Konserten är imorgon och jag ville helst undvika att behöva hämta dem samma dag. Tänkte sen men det är ju mail, behöver ju inte ha mobilen. Jo sant med verifieringskoden finns på mobilen! Så min morgon har inte startat så bra... Hoppas bara på att det bara kan bli bättre...
*Suck*

xXx

Muffiat

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Acushla Muffiat

Jag är en tjej som skriver om allt, ibland för mycket, ibland för lite. Kallar mig själv en "multihobbymänniska" vilket är sant. Gillar en del saker och ser bloggen som en cyberdagbok. Dock skriver jag inte allt, tyvärr. So bare with me :)

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela