My world, My Rules

I am what ever I say I am

Dag 78 - Vill handla idag!

Publicerad 2012-04-18 10:22:02 i Gott och blandat

Jag trodde inte det kunde vara möjligt att jag skulle bli så shoppingsugen som nu. Iofs så köpte jag deo (Thai, kostar 65:- och räcker ca 3 månader) och klämmor för gardiner. Ska äntligen få upp mina gardiner! :D Köpte två paket, får se om det räcker med dem. Eller om jag måste köpa fler. Vill så gärna köpa svarta halvgenomskinliga garniner som är svarta med blommönster... Skulle passa så bra... Och dom kostar bara 50:- i lagerhaus... åh... har förbrukar ca 100 kr av mina 700 kr så egentligen har jag ca 600 kr kvar och om jag köper två gardiner så skulle jag ha 500 kr kvar... Kyaaa... Svårt. Vill men borde inte... Vi får se hur och vad jag gör.
xXx

Muffiat

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Acushla Muffiat

Jag är en tjej som skriver om allt, ibland för mycket, ibland för lite. Kallar mig själv en "multihobbymänniska" vilket är sant. Gillar en del saker och ser bloggen som en cyberdagbok. Dock skriver jag inte allt, tyvärr. So bare with me :)

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela