My world, My Rules

I am what ever I say I am

Dag 84 - Längtar efter lönen

Publicerad 2012-04-24 10:43:06 i Gott och blandat

Vill så gärna ha min lön nu, köpa lite sprit på taxfree och ha det hemma när jag är sjuk å så. Just nu har jag halsont och skulle vilja få bort det, blä.

Min lilla Chibiz ville ligga och kelas på morgonen. Min lilla knasboll, kommer sakna henne men ändå inte... Ångrar lite grann att jag inte tog med min stickning. Japp, du läste rätt, kan sticka lite grann, mestadels halsdukar. Kan brodera, och det är det jag är bäst på. Kommer börja ladda upp lite bilder här och på instagram, så folk kan se vad jag kan göra. Min dröm är att enbart jobba med det, skapa broderier till folk till olika priser. Skulle vara kul... :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Acushla Muffiat

Jag är en tjej som skriver om allt, ibland för mycket, ibland för lite. Kallar mig själv en "multihobbymänniska" vilket är sant. Gillar en del saker och ser bloggen som en cyberdagbok. Dock skriver jag inte allt, tyvärr. So bare with me :)

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela