My world, My Rules

I am what ever I say I am

Dag 86 - The day after the salary

Publicerad 2012-04-26 11:26:18 i Gott och blandat

Ok, denna månad så fick jag ca 2000 kr mindre än vanligt, semesterdag, karensdag och inga kvällar. Aj! Men jag lär väl klara mig hoppas jag... Har inte riktigt kalkuerat ännu om hur det kommer se ut men jag hoppas på det bästa. Jag kommer betala alla mina räkningar och se hur mkt jag kommer kunna röra mig med. Längtar efter den dagen då jag är fri från vissa räkningar. Blä... Men förprognosen såg lovande ut... Än så länge... Men vi får se vad verkligheten säger. Det kanske blir en annan historia där. But I will survive. :) Får nog ta å köpa linser och sånt. Nyttigt och bra... Storkok... Matlådor varje dag. Inga impulsivköp, och jag tror att jag får glömma dom där fina gardinerna. =(

Snart helg och jag är snuvig med huvudvärk. Helgen ser lovande ut... not... blä! Måste till sammisen nu på lördag och träffa nya bekanta... Vill vill vill... Men jag är så trött... Ikväll så åker jag hem vilket fall som helst... Sorry Tia...

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Acushla Muffiat

Jag är en tjej som skriver om allt, ibland för mycket, ibland för lite. Kallar mig själv en "multihobbymänniska" vilket är sant. Gillar en del saker och ser bloggen som en cyberdagbok. Dock skriver jag inte allt, tyvärr. So bare with me :)

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela