My world, My Rules

I am what ever I say I am

Film nr 7 av 101: Things to come

Publicerad 2012-04-16 20:42:59 i 101 filmer att se innan du dör

Things to come 1936

Brittisk film, svartvitt. Filmen börjar 1940 då det utbryter en krig som varar ca 20 år. Sen så kommer en man som skapar om världen och skickar upp en raket år 2035.

Ledsen men detta var en av de tråkigaste filmer som jag har sett på länge, somnade under vissa delar och sen så ville jag bara se en bra film. Tråkig med tråkig slut. Intressantaste under filmen när de har "fredsgas", detta gör tydligen alla fredliga. Vill ALDRIG se om den!

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Acushla Muffiat

Jag är en tjej som skriver om allt, ibland för mycket, ibland för lite. Kallar mig själv en "multihobbymänniska" vilket är sant. Gillar en del saker och ser bloggen som en cyberdagbok. Dock skriver jag inte allt, tyvärr. So bare with me :)

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela