My world, My Rules

I am what ever I say I am

What ever dude

Publicerad 2012-04-15 12:14:04 i Gott och blandat

Jag vet inte om jag ska garva eller bara bli sur, men mest känner jag en "what ever" känsla. Ok, jag har på mig en hoodtröja, mjukisbyxor, stövlar (inte gummistövlar) och en armlös dunjacka, vad gör mina asjobbiga grannar? Först garvar dom och sen visslar dom, inte en gång utan flera gånger. Jag bryr mig inte, men jag fattar inte det. Ok, jag skulle nog inte garva, men med alla dom olika stil som finns så skulle jag inte tänka så mycket på det. Men jaja, vad gör man inte för sin favvojacka. Men det är varken kallt eller varmt idag, jag fryser inte men jag svettas inte heller. Men jag ska bara torka jackan, sen så får det gå som det går idag. Men jag kommer stanna hemma idag och förmodligen imorn. :/ Men vi får se.

xXx

Muffiat

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Acushla Muffiat

Jag är en tjej som skriver om allt, ibland för mycket, ibland för lite. Kallar mig själv en "multihobbymänniska" vilket är sant. Gillar en del saker och ser bloggen som en cyberdagbok. Dock skriver jag inte allt, tyvärr. So bare with me :)

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela