My world, My Rules

I am what ever I say I am

Filmhelg

Publicerad 2012-08-12 22:43:26 i Gott och blandat

Snacka om filmhelg!
Fredag - Kickass + Leon
Lördag - Wolverine
Söndag - Robinson Crusoe on mars + Alphaville

Ville kolla på La decima Vittima, men ack ack, texten är på italienska... Kan iof se den på samma sätt som jag gjorde med Alphaville, men denna verkar vara något mer spännanden... Alphaville var bara... Konstig?

Jaja, tror jag ska lägga mig. För er som inte spenderade lördag med mig kan då få veta att jag spydde hela kvällen, skojar inte. Spydde, spydde å spydde tillsist galla. Nice... YEY! Men ja, idag har jag bara tagit det lugnt för imorn ska jag jobba!

Om jag ser på filmen lär ni märka imorn, mest för att då kommer ni se titeln film nr 26. Kan inte fatta att jag har redan sett 25 filmer av 101. Wow... Wow... WOW!

Bara 76 filmer kvar!

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Acushla Muffiat

Jag är en tjej som skriver om allt, ibland för mycket, ibland för lite. Kallar mig själv en "multihobbymänniska" vilket är sant. Gillar en del saker och ser bloggen som en cyberdagbok. Dock skriver jag inte allt, tyvärr. So bare with me :)

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela