My world, My Rules

I am what ever I say I am

Fredag fredag

Publicerad 2012-08-03 07:55:48 i Gott och blandat

Sitter på väg till jobbet och lyssnar på min favoritlåt som jag har för tillfället; make me wanna die. Inte för att jag direkt förknippar låten med någon, jag gillar hur den är. Ok, ja, halv emo jag vet, men I don't give a shit what you think. Jag lyssnar vidare på min låt. Dom andra fyra låtar som jag gillar är waiting for the end, animal, propain nightmares och showdown. Muse verkar vara en bra grupp. Hört några låtar och definitivt inom min genre. Muse, wanna give it a try? Fredag, fredag. Helgen inväntar en del. Min fest är imorn och jag hoppas bara att allt går som det ska. Igår hann jag inte med mycket kan jag avslöja så ikväll efter nachobuffen ska jag diska klart och börja min spellista och plocka undan dom sista sakerna. Fast det är klart, balkongen har några få kartonger kvar och jag måste få balkongen se någorlunda mysig ut. Men nästa år kommer min balkong vara jätte fin! I just know it! Nej nu ska jag tillbaka till min lilla värld och vänta på slutet. Waiting for the end with Linkin Park.

Kommentarer

Postat av: Eli

Publicerad 2012-08-03 12:33:51

if you want then I have most of Muse songs.. (I really mean it) and you should start listening at Two Steps From Hell. no matter what, they make you feel epic and make you feel that you can overcome anything, the song I'm REALLY kind of fond right now is Immortal.
http://www.youtube.com/watch?v=vVezbVxp2Pw&feature=related

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Acushla Muffiat

Jag är en tjej som skriver om allt, ibland för mycket, ibland för lite. Kallar mig själv en "multihobbymänniska" vilket är sant. Gillar en del saker och ser bloggen som en cyberdagbok. Dock skriver jag inte allt, tyvärr. So bare with me :)

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela