My world, My Rules

I am what ever I say I am

Frisk... Typ

Publicerad 2012-08-01 10:54:52 i Gott och blandat

Hittat en massa ny musik från en film jag såg flera ggr under min korta förkylningsperiod nämligen kick ass. Det är en bra film att bara ligga på sängen och titta på. Haha inte den typiska tjejfilmen ja vet men ibland vill jag oxå se på actionfilmer med superhjältar eller jaa wannabe superhjälte. Antar att kick ass är en av de få filmer där protagonisten inte får superkrafter utan blir lite som wolverine det vill säga att han får en massa metall i kroppen efter en hit and run och hans nervsystem blir helt cp och skickar inga signaler till hjärnan utan får honom att inte uppfatta smärta. Rätt så coolt. Nu är jag på väg till jobbet. Yey. Varit borta två dagar och det känns bra. Great. Kom på att jag glömde mina nycklar... Great... Typisk jag. Yey!... Not. A ja nu ska jag vara positiv. Jag är jätte tidig yey!

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Acushla Muffiat

Jag är en tjej som skriver om allt, ibland för mycket, ibland för lite. Kallar mig själv en "multihobbymänniska" vilket är sant. Gillar en del saker och ser bloggen som en cyberdagbok. Dock skriver jag inte allt, tyvärr. So bare with me :)

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela