My world, My Rules

I am what ever I say I am

Jahapp...

Publicerad 2012-08-29 08:16:01 i Gott och blandat

På väg till jobbet helt feberfri och utvilad. Blev inte en omgående sömn när jag var hemma eftersom min moster ville käka glass. Vi hade en häagen-dazs i frysen som vi åt tillsammans. Iden var att vi skulle kolla på derailed men efter knappt en halvtimme gav jag upp och sa att jag ville sova. Hon åkte hem och jag gick bumbs under täcket.
S skrev igår på skype men då var jag med en moster som ville att jag verkligen skulle se en film jag inte orkade egentligen se så jag ursäktade mig med att jag var upptagen om vi kunde snacka om en timme. Föga anade jag att det skulle bara bli en halvtimme. Då jag kollade på skype var han inte online men jag beslöt mig för att ändå vänta lite. Min trötthet lät mig bara vänta i fem minuter varav jag beslöt mig för att skicka ett meddelande på skype. Jag ångrar inget då jag måste sätte mig först. Om han hade velat prata tidigare så hade han kunnat det men om han aldrig är online...

Snart framme. Trots nio timmars sömn så känner jag mig trött.

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Acushla Muffiat

Jag är en tjej som skriver om allt, ibland för mycket, ibland för lite. Kallar mig själv en "multihobbymänniska" vilket är sant. Gillar en del saker och ser bloggen som en cyberdagbok. Dock skriver jag inte allt, tyvärr. So bare with me :)

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela