My world, My Rules

I am what ever I say I am

Kall morgon

Publicerad 2012-08-07 08:22:15 i Gott och blandat

Brr. Kallt kallt! Jag har för en gångs skull ingen kofta och jag fattar inte vad jag tänkte på. Får förlita på att det kommer vara varmare. Regn kan jag lita på att det kommer idag. Underbart! En sak gjorde jag iaf. Jag åt frukost. Eller. Drack. Chia kan ätas med yogurth eller drickas med vatten. Så jag hade egentligen gjort den för gårdagens förbrukning men icke sa nicke, drack inte den så jag drack den imorse. Helt ok faktiskt. Jag brukade förbereda den dagen innan eftersom den måste vila i vatten minst 30 min. Jag kan vänta mig tre dagar med effekten trötthet. Gah! Men sen vänder det. Jag blir pigg och allmänt bättre. Ska försöka skriva mer senare. Bye bye!

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Acushla Muffiat

Jag är en tjej som skriver om allt, ibland för mycket, ibland för lite. Kallar mig själv en "multihobbymänniska" vilket är sant. Gillar en del saker och ser bloggen som en cyberdagbok. Dock skriver jag inte allt, tyvärr. So bare with me :)

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela