My world, My Rules

I am what ever I say I am

Kan inte sova

Publicerad 2012-08-21 08:12:00 i Gott och blandat

Kan inte sova för jag tänker på dig och alla tankar bara virrar runt. Det hjälper inte att jag vet att det jag gör inte borde fortsätta, eller att jag en borde tänka vidare på saken. Men allt det jag gör är att tänka på hur det skulle kunna vara, om jag sa ja, om jag sa nej. Men jag måste spinna vidare, får inte, får inte. Tankarna gör mig förvirrad, yr och en del av mig hoppas att jag kan glömma bort dig. Vill inte heller släppa in dig för jag vill inte släppa in fler. Jag blir bara sårad och jag vet inte om jag ens borde försöka. Avskyr tanken att jag skulle kunna ha något och förlora allt för det,
Jag sitter i bön och ber om hjälp men känner att svaret är så långt borta. Vill jag verkligen? Vill jag verkligen ens tänka på det? Jag vet inte, jag vet inte. Låg mig bara sova...

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Acushla Muffiat

Jag är en tjej som skriver om allt, ibland för mycket, ibland för lite. Kallar mig själv en "multihobbymänniska" vilket är sant. Gillar en del saker och ser bloggen som en cyberdagbok. Dock skriver jag inte allt, tyvärr. So bare with me :)

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela