My world, My Rules

I am what ever I say I am

Längtar

Publicerad 2012-08-18 13:05:26 i Gott och blandat

Sitter på väg mot gullmarsplan för att åka vidare till Tyresö och öva danserna till 1800-tals balen som ska hållas i September. Ååååh! Längtar längtar! Imorn ska vi köpa tyg, åh! Spännande är bara början som beskriver mina känslor.
Kollat på videon för att öva i hjärnan. Mina två favoritdanser är Hole in the Wall och Mr Beveridge Maggot. Bli småkär och kommer ihåg hur pirrigt det var att dansa och känna sig som en riktig lady. Åh! Men allt var såklart inte bra men ja. Vad ska man säga? Hoppas hoppas att jag får alltid vara tjej under danserna. Övningarna spelar ingen roll men under balen... Åh... Under balen... ❤
Längtar!!!!!!! 3 veckor kvar!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Acushla Muffiat

Jag är en tjej som skriver om allt, ibland för mycket, ibland för lite. Kallar mig själv en "multihobbymänniska" vilket är sant. Gillar en del saker och ser bloggen som en cyberdagbok. Dock skriver jag inte allt, tyvärr. So bare with me :)

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela