My world, My Rules

I am what ever I say I am

Morgonen är kommen

Publicerad 2012-08-28 08:05:49 i Gott och blandat

Känner mig som en känner mig som en kärring. Inge illa menar kärringar, men att somna på fåtöljen är inte det jag brukar. Fick traska mig upp och lägga mig. Jag minns inte hur länge jag sov. Det enda jag är fullt medveten om, det är att jag hade stel nack och White Collar var fortf på g. Skulle träna idag men beslöt mig ( det vill säga jag försov mig ) att jobba in min tid idag men träna imorn och torsdag. Wish me luck. Har inte tränat på jätte länge men jag måste.
Gick precis in i tuben och ska till jobbet. Råkade stöta mot en muslimsk kvinna. En snabb arg blick som hon tog tillbaka när hon såg att är en "blatte". Så roligt. Eller så kanske det var min hoodie. Min dumma hoodie som saknar halva ärmarna. Japp. Sommarhoodie. Men jag vill använda den iaf. :O
Pignoise. Längesen sist. Mmm.
Saknar en sak som Eli brukade göra varje kväll. Skicka meddelande via whatsapp. Det var ganska kul att ha nån som alltid skickade ett meddelande. Jo, jag vet, varför gör inte du det? Har gjort det men ja, jag är sämst på det. Samtidigt så var de som ett litet tecken på att det fanns någon som verkligen tänkte på mig. Just nu är jag på en "jag vet inte om jag bryr mig/orkar" period. Därför måste jag komma igång med träningen. Så kanske jag blir piggare och gladare.
Jobbet vet jag iaf att jag har kontrakt fram tills november men jag har haft på känn ganska länge att jag inte kommer bli fastanställd. Synd, jag trivs bra, gillar gänget och de nya uppgifterna. Men om jag kommer fortsätta, det vet jag inte.
Har mkt som jag vill skriva om men jag vill inte riskera samma sak som igår, skrev värsta inlägget som raderades.
C ya!

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Acushla Muffiat

Jag är en tjej som skriver om allt, ibland för mycket, ibland för lite. Kallar mig själv en "multihobbymänniska" vilket är sant. Gillar en del saker och ser bloggen som en cyberdagbok. Dock skriver jag inte allt, tyvärr. So bare with me :)

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela