My world, My Rules

I am what ever I say I am

Saknar

Publicerad 2012-08-31 13:54:02 i Gott och blandat

Ibland så känns allt inge vidare. Det är som att jag saknar någon som jag inte ens märker. Men samtidigt vet jag vem jag saknar så oerhört mycket att jag känner att jag kommer spricka av tomhet. Kan man det? Kan man spricka av tomhet? Tänk om. Tänk om. Jag vill höra hans röst, jag vill veta vad han gör, hur han mår och om han är lycklig. Men jag vet inget och jag antar att det är inte mycket jag kan göra. Känner mig hjälplös. Han försökte snacka med mig men jag kunde inte då och vad skulle jag göra? Ignorera min moster? Jag vet inte.
I miss you...

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Acushla Muffiat

Jag är en tjej som skriver om allt, ibland för mycket, ibland för lite. Kallar mig själv en "multihobbymänniska" vilket är sant. Gillar en del saker och ser bloggen som en cyberdagbok. Dock skriver jag inte allt, tyvärr. So bare with me :)

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela