My world, My Rules

I am what ever I say I am

Sthlm

Publicerad 2012-08-02 21:14:32 i Gott och blandat

Venne vrf. Men just idag känner jag mig as bra. Bra självkänsla helt enkelt. Har haft en relativt bra dag, handlat mat, ska städa lite och laga mat till imorn. Är stolt som kan säga att jag kommer laga nyttig mat med kött och grönsaker. Men imorn ja då blir det pasta. Vill börja käka bättre. Kommer ta tid men jag vet att jag kommer lyckas. Mindre skräpmat och mer nyttigheter. Men det kostar lite mer så jag kommer börja leva på röda linser. Mest för att sänka vissa kostnader och betala av annat. Mmmm Sthlm min vackra stad. I mitt hjärta för alltid. Varför måste den bli förstörd av äckel propaganda? Varför? Ja propaganda ska väcka känslor, då blir det en succé. Men detta är bara äckligt! Blä! Ta bort skiten!!!!!

Kommentarer

Postat av: Eli

Publicerad 2012-08-03 01:37:44

Depends on what kind of propaganda that is.. and me too! happy! despite of all embarresness I have to endure EVERY day.
Sometimes I want to be Nova (you should do a reseach about this, to acctually get it) but feel like Mr. Immortal knowing I'll just have to settle being Kon-El.

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Acushla Muffiat

Jag är en tjej som skriver om allt, ibland för mycket, ibland för lite. Kallar mig själv en "multihobbymänniska" vilket är sant. Gillar en del saker och ser bloggen som en cyberdagbok. Dock skriver jag inte allt, tyvärr. So bare with me :)

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela