My world, My Rules

I am what ever I say I am

Lost

Publicerad 2012-08-05 23:18:57 i Gott och blandat

Just nu så känner jag på riktigt känslan av att vilja dö... Jag venne vrf men jag känner bara att jag vill bort bort bort... Ensamheten kanske kallar eller så är det bara en tanke som har börjat gro igen. Snackat med Pio idag som verkligen sa vad hon tyckte ang en liten grej som jag fortf inte vet hur jag ska hantera... Eller ens om det är värt att tänka på...

Make me wanna die....

Hur kan jag vara en sån berg-och.dalbana? Iofs... Jepps... Dom dagarna (I know too much info hahahaha JUST DEAL WITH IT!!!!). Jag fattar inget just nu... Vill bara försvinna... Inte nog med att S verkar ha heeeelt försvunnit från min radar, så vet ja inte vad jag ska göra för det är nöstan som att jag känner en sak men säger ngt helt annat. Som att en del av mig vill bestämma medan den andra säger en helt annan sak. Hata hata hata!

Tonåringsångest? Eller? Vad? Jag vet inte längre... Jag vet ingenting. Så förvirrad, vilsen, ensam, naken. Gaaaaah!

Sova?

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Acushla Muffiat

Jag är en tjej som skriver om allt, ibland för mycket, ibland för lite. Kallar mig själv en "multihobbymänniska" vilket är sant. Gillar en del saker och ser bloggen som en cyberdagbok. Dock skriver jag inte allt, tyvärr. So bare with me :)

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela