My world, My Rules

I am what ever I say I am

Dag 12, imorgon väntar verkligheten

Publicerad 2012-02-12 23:12:16 i Gott och blandat

Jag vet inte om jag ska erkänna att jag älskade mitt jobb. Det gjorde jag verkligen, med tanke på hur chill det var att jobba där och hur man kunde få s k dötid att gå fortfare, men nu så har många saker ändrats. Tycker fortfarande om mitt jobb, men jag börjar känna mig ratslös. Och det är inte så kul... Men jag måste dit och jobbar varje dag, sluta vara sjuk och ta mig i kragen och bli bäst! Därav har jag lovat mig själv att fr o m imorgon den 13 feb, så ska jag spara 10 kr varje dagen jag jobbar. Varje jag dag inte går inte jobbet måste jag dra av 50 kr. En tillräklig motivationsplan för att kämpa med att vara frisk.
Ang hur det går att inte köpa saker, så är det svårt att köpa saker när man inte går ut, varit hemma hela helgen, kolla på en hel del filmer, bl a A Hard Days Night, Godfather, Ironman, Ironman II, Awake, The Firm, Gosford Park och jag vet inte om det blev mer iaf... Men helt ok, brodera samtidigt. Funderar på att göra klart alla mina broderingar och sälja dem sen. Vet inte om jag kommer kunna sälja något, men det är inte en dålig ide.
Tills nästa gg!

XxX
Muffiat

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Acushla Muffiat

Jag är en tjej som skriver om allt, ibland för mycket, ibland för lite. Kallar mig själv en "multihobbymänniska" vilket är sant. Gillar en del saker och ser bloggen som en cyberdagbok. Dock skriver jag inte allt, tyvärr. So bare with me :)

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela