My world, My Rules

I am what ever I say I am

Dag 13, verkligheten kallar

Publicerad 2012-02-13 11:56:13 i Gott och blandat

 

Idag så lyckades jag att gå upp i tid, sova lite extra, duscha, mata katten
och ladda ner min favvo serie Once Upon A Time, som efter två veckors
uppehåll har jag haft abstinens. Två veckor! Vad ska man göra när USA har
andra saker på agendan? Fy på er! Tänk på oss som inte följa amerikansk
fotboll. A ja, det är inte mycket mer än så, tyvärr. Men å andra sidan så
blev jag väldigt chockad när jag såg hur mycket pengar jag har kvar på
kontot. Helt crazy! Okej vi snackar inte om flera tusentals kronor, men
iaf, det är mycket mer än vad jag hade förra månaden. Har det verkligen
hjälpt att vara under ett köpförbud? Kanske det, trodde aldrig det men det
är sant. Oftast köper man så mycket under impuls. Jag vet att jag behöver
köpa en del till hemmet men det får jag vänta med, antingen så ska jag
spara ihop det eller få det. Jag har kollat på blocket och det finns en del
saker, men jag har ett problem. Har ingen bil som jag kan hämta sakerna
med. Men vi får se, kanske en liten soffa till framtiden och flera stolar.
Har två i stål, fyra i plast, varav en är sönder (jippi). Vi får se hur jag
löser februari. Men jag tror att det kommer gå bra.
XxX
Muffiat

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Acushla Muffiat

Jag är en tjej som skriver om allt, ibland för mycket, ibland för lite. Kallar mig själv en "multihobbymänniska" vilket är sant. Gillar en del saker och ser bloggen som en cyberdagbok. Dock skriver jag inte allt, tyvärr. So bare with me :)

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela