My world, My Rules

I am what ever I say I am

Dag 18, Going nuts...

Publicerad 2012-02-18 23:43:04 i Gott och blandat

Idag kommer det vara ett ganska långt innläg men det får det vara. Jag behöver skriva av mig. Det har gått 18 dagar sedan jag började att skriva om hur jag inledde tre månader med köpförbud, och det har gått änsålänge riktigt bra. Men jag blir galen, vet inte vad jag ska göra. Att kolla på hemsidor och bara titta på alla de riktigt bra priser var som en terapi för mig, och sen köpte jag dem hem, gav mig en liten lycka och en massa räkningar. Räkningarna brukade jag kunna betala av ganska snabbt, men efter sommaren så blev det bara pannkaka av alltsamma. Jag försökte fixa allt men det blev bara värre. Tack och lov har jag funnit ljus i mörkret, främst genom att jag fock hjälp från min moster. Jag kommer vara henne evigt tacksam, och sedan igår så kände jag att mitt liv kommer bara bli bättre. Min lägenhet kommer att fixas genom att tapetseras och målas om. Så alla möbler och saker ska flyttas till mitten och katten hem till min moster under ett par dagar. På något sjukt sätt kommer jag att sakna katten, men på ett annat så kommer jag att tycka att det är skönt, slippa hennes små jobbiga ting. Men jag älskar min lilla katt med hela mitt hjärta. Hon kommer alltid vara min lilla goseboll som hoppar upp på min rygg för att sova, som väcker mig genom att stryka sig mot min hand. Min lilla goseboll.

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Acushla Muffiat

Jag är en tjej som skriver om allt, ibland för mycket, ibland för lite. Kallar mig själv en "multihobbymänniska" vilket är sant. Gillar en del saker och ser bloggen som en cyberdagbok. Dock skriver jag inte allt, tyvärr. So bare with me :)

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela