My world, My Rules

I am what ever I say I am

Dag 2 - Panik?

Publicerad 2012-02-02 15:37:06 i Gott och blandat

Jag är ju med Group on (eller vad de nu hette) och jag får ju erbjudande varje dag, men nu kan jag verkligen inte nyttja nånting... Inte för att jag köper från dem, men just idag hade de maskara, två st för 149 kr. Och jag behöver maskara... Jag är inte ett freak iaf som köper maskara hela tiden men då å då måste en tjej kunna få sminka sig och till sminket så behöver jag ha maskara. Anyways, jag vet att jag har några hemma som är från olika prov så jag hoppas att de räcker till tre månader... Tvekar detta men ja ja... Jag vet att jag hade hittat maskara för 5 kr men jag vet inte om det finns kvar... Får väl kolla på min sminklåda och rota fram allt, och slänga allt gammalt... Annars kommer jag aldrig att göra det...
Tror att jag kommer även att kolla på mina kläder och skor som jag kan sälja... Kan ju få in lite extra pengar på det.... Och jag vill sälja min laptop som jag inte använder... Har en liten som bara ligger hemma som jag använder som extern hårddisk, fast det är den inte... DET är däremot en sak som jag önskat mig... En extern hårddisk... Jag skulle kunna byta min datorn mot det... Jag får se vad som sker..

XxX
Muffiat

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Acushla Muffiat

Jag är en tjej som skriver om allt, ibland för mycket, ibland för lite. Kallar mig själv en "multihobbymänniska" vilket är sant. Gillar en del saker och ser bloggen som en cyberdagbok. Dock skriver jag inte allt, tyvärr. So bare with me :)

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela