My world, My Rules

I am what ever I say I am

Dag 20 - Att vara eller inte vara

Publicerad 2012-02-20 23:52:05 i Gott och blandat

jag var påväg hem från min kompis kalle idag och fick underliga buksmärtor. fick inte direkt panik eftersom jah har haft ont under ett par dagar men idag gjorde det mer ont än vanligt och beslöt mig för att ringa vårdcentralen. där tog en sköterska samtalet som trodde först att det kunde vara mitt hjärta. jag stod fast med att det kunde inte vara hjärt för smärtan var för långt ner. hon gissade då att det kunna vara magen eller mjälten och rekomenderade mig till smärtstillande. eftersom jag inte tar smärtstillande så ofta så tänkte jag att jag skulle kolla bland mammas böcker och fann boken läkarboken för hela familjen som visade mig att mina smärtor kunde vara en simpel colon irritable. och detta var självklart för mig för det stod personer som äter mkt bönor... det är jag det. levt med bönor nu under en månad nästan. total matkassa är drygt femhundra kronor. helt otroligt...
mina damer och herrar, om ni undrar varför jag inte har en stor bokstav efter varje punkt så är detta pga att jag skriver frånmobilen. nattis
xxx
muffiat

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Acushla Muffiat

Jag är en tjej som skriver om allt, ibland för mycket, ibland för lite. Kallar mig själv en "multihobbymänniska" vilket är sant. Gillar en del saker och ser bloggen som en cyberdagbok. Dock skriver jag inte allt, tyvärr. So bare with me :)

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela