My world, My Rules

I am what ever I say I am

Dag 7, Behöver jag verkligen detta?

Publicerad 2012-02-08 00:21:28 i Gott och blandat

Jag hade ett par paket att hämta... Några paket som jag hade beställt i januari så tekniskt sett så är det ok att behålla allt... Men jag vet inte om jag vill, men samtidigt så vill jag det... Jag kan ju inte riktigt beställa saker och det har inte varit enkelt... Jag får mail nästan varje dag med erbjudanden om extra pris, billigare kläder, skivor, böcker, filmer och andra saker. Men samtidigt ser jag hur världen drunknar i saker. Ett bevis är faktiskt de 7 packlådor som jag fortfarande inte har packat upp... Så tro mig, jag har en del saker. Jag har lovat mig själv att nästa vecka ska jag börja sälja saker jag inte behöver, inte använder eller vill inte ha. Och jag har lovat mig själv att det ska vara minst en flyttlåda som ska fyllas och säljas, bytas eller skänkas. Vet någon om en sajt där man kan byta saker? Ska kolla upp det. Imorgon ska jag hämta mitt sista paket på länge... Kommer sakna att få saker... Men jag ska inte vara så materialistisk, jag har så mycket... Men saknar fortfarande så mycket hemma. Men jag ska snart ha en inflyttningsfest och hoppas på "nyttiga" presenter, i bästa fall, presentkort. Men nu ska jag sova, ska jobba imorn.

XxX

Muffiat

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Acushla Muffiat

Jag är en tjej som skriver om allt, ibland för mycket, ibland för lite. Kallar mig själv en "multihobbymänniska" vilket är sant. Gillar en del saker och ser bloggen som en cyberdagbok. Dock skriver jag inte allt, tyvärr. So bare with me :)

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela