My world, My Rules

I am what ever I say I am

I am going to stop myself

Publicerad 2012-02-01 17:18:05 i Gott och blandat

Ok, inköpsstop under tre månader... Hur ska detta gå?

Jag måste erkänna, är lite nervös, är så van att kunna köpa det jag vill, men detta är för mitt eget bästa. Så det är lika bra att jag lista upp för mig själv hur allt ska gå.

- Inga köp förutom det nödvändiga, dvs mat, medicin och förbrukningsartiklar
- Jag får inte nyttja någon typ av sms-tjänst/betalning förutom SLs sms-biljett om månadskortet tar slut innan löning
- Jag kan sälja, få eller byta till mig saker, men inte köpa
- Får inte köpa mot faktura eller delbetalning

Om jag har gjort tidigare köp, dvs innan den 1 feb kan jag själv välja om jag vill lämna tillbaka varorna eller behålla (men jag kommer med all sannorlighet returnera nästan allt).

Wish me luck!

XxX Muffiat

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Acushla Muffiat

Jag är en tjej som skriver om allt, ibland för mycket, ibland för lite. Kallar mig själv en "multihobbymänniska" vilket är sant. Gillar en del saker och ser bloggen som en cyberdagbok. Dock skriver jag inte allt, tyvärr. So bare with me :)

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela