My world, My Rules

I am what ever I say I am

Ekonomi

Publicerad 2012-07-19 11:03:21 i Gott och blandat

Jag har kollat upp månadens ekonomi och den ser dyster ut. Jo då, kan betala allt och betala klart tre saker nu i juli vilket leder till att augusti kommer bli en bättre månad. Suck. Varför var jag så dum i huvudet. Trodde inte att det skulle bli såhär kanske. Med det känns skönt att det blir ca 1500 mer nästa månad. Med det kan jag betala klart en annan sak. Osv osv osv. Kommer tyvärr inte kunna resa alls i år. Suck. Trots det så börjar jag se hur saker och ting börjar fixa sig för mig. Känns bra. Ibland får man lida ett litet tag för att sen kunna vara lugn. Två saker ska jag få ner. Telefon och förmodligen internet eller elen. Mindre konsumtion av onödiga artiklar. Billigare matbudget och äta upp all mat som jag redan lagat. Jo. Jag kommer kunna fixa det. Det finns två saker som jag kommer inte kunna göra. Köpa tyg till den klänning jag behöver ha till balen. Annars får jag prata med fernie om en budgetklänning. Kommer bli runt 400 iaf. Och sen ska ju hon sy den. Hmm. Undrar bara hur mkt jag kommer få i lön.

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Acushla Muffiat

Jag är en tjej som skriver om allt, ibland för mycket, ibland för lite. Kallar mig själv en "multihobbymänniska" vilket är sant. Gillar en del saker och ser bloggen som en cyberdagbok. Dock skriver jag inte allt, tyvärr. So bare with me :)

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela