My world, My Rules

I am what ever I say I am

Evanescence

Publicerad 2012-07-20 08:49:59 i Gott och blandat

Sitter på väg till jobbet och lyssnar på Evanescence. Otroligt nog så för gruppen mina tankar mot min förvirrade tonår. Om jag ska vara specifik när jag gick gymnasiet och var emo. Eller typ emo. Fick aldrig riktigt vara till 100% men det gjorde mig aldrig något. Jag gillade konceptet men ville hellre bli en goth. Hade jag blivit det så hade jag nog aldrig riktigt haft det så trevligt hemma. Men men. Jag saknar X otroligt mkt. Han svarar inte på något och jag är orolig eftersom han inte mådde bra vi pratade sist. Jag hoppas bara att han mår bra. Oroar mig kanske igen för mkt men sån är jag. Jepp. Har iaf erkänt det. Haha. Men X är iaf någon som jag kommer oroa mig för tills jag vet ngt. Iofs så lovade jag mig själv att jag skulle inte ringa honom eller smsa honom tills han tar själv kontakt. Det får gå den tid det tar. Jag vet att det kommer vara bra i slutändan. Snart framme på jobbet. Önskar er alla en trevlig dag! :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Acushla Muffiat

Jag är en tjej som skriver om allt, ibland för mycket, ibland för lite. Kallar mig själv en "multihobbymänniska" vilket är sant. Gillar en del saker och ser bloggen som en cyberdagbok. Dock skriver jag inte allt, tyvärr. So bare with me :)

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela