My world, My Rules

I am what ever I say I am

GAH!

Publicerad 2012-07-10 17:39:57 i Gott och blandat

Det har gått en vecka sen jag såg S sist och jag försöker inte att tänka så mkt på det/honom. Men det är inte enkelt, speciellt inte om man går runt och har en låt i huvudet som påminner om hela helgen. Det är som att jag återupplever en helg som jag ibland undrar om det hände på riktigt.

Så just nu tänker jag då å då på Pinks version av låten What di you want from me...
Om jag inte tänker på Hey I just met you and this is crazy, but here's my number... Call me maybe..

Hjälp hjälp hjälp, I'm going inzane!!!

Oh! I want to get away, I wanna fly away, yeah yeah yeah! I wish that I could fly, up to the sky, so very high. Just like a dragonfly... I gotta get away...

 

Yeh...Orkar inte skriva meeeer...

Lalalalala.... Adhd varning!

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Acushla Muffiat

Jag är en tjej som skriver om allt, ibland för mycket, ibland för lite. Kallar mig själv en "multihobbymänniska" vilket är sant. Gillar en del saker och ser bloggen som en cyberdagbok. Dock skriver jag inte allt, tyvärr. So bare with me :)

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela