My world, My Rules

I am what ever I say I am

Helgen som e på g

Publicerad 2012-07-16 20:00:00 i Gott och blandat

Jag fick mitt svar. Helt oväntat... Eller kanske väntat, jag vet inte. Jag är bara glad att jag fick ett svar. Nu så tänker jag bara på vad som kan ske ikväll och går och hoppas på det bästa. Men men...
 
Helgen börjar "boka upp sig" och än sålänge ser det ut så här:
 
Fredag : Se filmen stolthet och fördom med kompisar
Lördag: Salsakväll
Söndag: VIP-biljetter till Paul Simon
 
Längtar :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Acushla Muffiat

Jag är en tjej som skriver om allt, ibland för mycket, ibland för lite. Kallar mig själv en "multihobbymänniska" vilket är sant. Gillar en del saker och ser bloggen som en cyberdagbok. Dock skriver jag inte allt, tyvärr. So bare with me :)

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela