My world, My Rules

I am what ever I say I am

Komplicerad Komplicerad

Publicerad 2012-07-23 20:44:05 i Gott och blandat

Tänkte egentligen i lördags på en sanning... VARFÖR ska jag oftast attraheras av helt fel kille!!!!!???? Komplicerade killar som inte är egentligen bra för mig... Och var är alla okomplicerade killar...? Människor..? Oh crap I'd end up alone!!! Som om jag vore sååååå okomplicerad... Not really...
Jag är bara en katastrof som väntar på att hända... Jepp, du läste rätt....

Vänner.. Check
Bekanta.. Check
Familj... Check
Pojkvän... Vill jag? Alltså vill jag verkligen skaffa en kille just nu? Just NU? Jag vet inte, mitt liv håller ÄNTLIGEN på att reda ut sig, ja mest ekonomiskt, men jag kan inte skaffa kille nu... Eller? Jag vet inte.. Allt jag vet är att jag lär inte dö ensam... Känner för många för det, Jag kommer alltid att ha någon... Annars finns Gud ;)

Och Chibiz tills hon lämnar mig....

Vill bli S vän, men jag vet inte riktigt heller hur mkt jag vill satsa... GAAAAH?!?!?!?! Komplicerad, ja tack! Jag fattar inte hur jag kan önskar en okomplicerad kille när jag är värsta komplikationen.... Ok... Kanske inte den värsta men iaf! :P

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Acushla Muffiat

Jag är en tjej som skriver om allt, ibland för mycket, ibland för lite. Kallar mig själv en "multihobbymänniska" vilket är sant. Gillar en del saker och ser bloggen som en cyberdagbok. Dock skriver jag inte allt, tyvärr. So bare with me :)

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela