My world, My Rules

I am what ever I say I am

Mellan livet och jobbet

Publicerad 2012-07-08 12:02:13 i Gott och blandat

Hur kan man vara säker och osäker på samma gång? Ända sen förra helgen så har mitt liv blivit annorlunda. Jag har hunnit vara lycklig, jätte ledsen och då snackar vi så ledsen att jag grät floder och dagen efter hade jag världens hemskaste ögonlock. Det såg ut som att jag var sjuk. Sen så längtar jag så mycket efter en återförening men jag vet inte när det kommer ske. Men under veckan så har vissa saker gjort att jag kände mig säkrare gällande om valen. Och än så länge så verkar allt vara bra. Men samtidigt så vill jag inte hoppas för mycket. Ja, jag önskar att allt kommer gå bra men just nu kan jag bara be och vänta, dvs vara tålmodig. Och jag har inte mycket tålamod så det känns som att jag håller på att gå i bitar, jag känner bara aaaah! NU! Jag vill bara ha ett svar men det har jag inte, och det kommer ta tid att få ett svar. Men varför, varför kan jag inte vara tålmodig? Åh, Gud, ge mig styrka!
Saknar... Saknar... Intensiva helgen är inte alltid det bästa för mig men just nu så var det en helt underbar långhelg som slutade med att jag började långsamt falla.
Samtidigt så är jag inte längre närvarande vid vissa ställen...

Tänkte nyss på mitt jobb. Undrar hur länge jag kommer vara där. Trivs enormt, men önskar mer än ingenting att bli fast anställd. Hoppas!

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Acushla Muffiat

Jag är en tjej som skriver om allt, ibland för mycket, ibland för lite. Kallar mig själv en "multihobbymänniska" vilket är sant. Gillar en del saker och ser bloggen som en cyberdagbok. Dock skriver jag inte allt, tyvärr. So bare with me :)

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela