My world, My Rules

I am what ever I say I am

På väg hem

Publicerad 2012-07-21 02:11:53 i Gott och blandat

Åh så trött men så underbart! Det var en härlig tjejkväll med vin, snacks, kakor och stolthet och fördom. Iofs så hade vi iden att se på Emma men under nästan hela filmen snackade jag med en ny bekant. Underbart iaf. Trött men nöjd över kvällens händelser. Shoppade även för dryg 380 kr i hm eftersom jag vann dem via jobbet. Så en tröja, ett linne och en massa smink!!! Yey! Nej jag ska kämpa med att inte somna. Iik. Så trött. Kommer sova länge länge imorn eller tekniskt sätt idag.

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Acushla Muffiat

Jag är en tjej som skriver om allt, ibland för mycket, ibland för lite. Kallar mig själv en "multihobbymänniska" vilket är sant. Gillar en del saker och ser bloggen som en cyberdagbok. Dock skriver jag inte allt, tyvärr. So bare with me :)

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela