My world, My Rules

I am what ever I say I am

Salsa, tankar och Linkin Park

Publicerad 2012-07-22 01:50:19 i Gott och blandat

Dansade så mycket mer än vad jag trodde att jag skulle dansa. Såklart dansade Hatten med Prickis i princip hela kvällen. Men jag hade kul. Kunde dansa med den enda jag ville dansa med. Narciss var där och jag hade säkert inte haft ngt emot att dansa med honom med killen blir stel så fort han ser mig. Whats his problem? Skit samma. Jag har inget emot honom iaf. Jag har en ny favvolåt. Linkin Park - waiting for the end. Älskar den låten. Får mig att känna mig glad på ett sjukt sätt. Lite om mitt liv å så. Jag ska sova nu. Måste tidigt hem till mamma. Nattis ❤

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Acushla Muffiat

Jag är en tjej som skriver om allt, ibland för mycket, ibland för lite. Kallar mig själv en "multihobbymänniska" vilket är sant. Gillar en del saker och ser bloggen som en cyberdagbok. Dock skriver jag inte allt, tyvärr. So bare with me :)

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela