My world, My Rules

I am what ever I say I am

Someone like you

Publicerad 2012-07-19 22:07:05 i Gott och blandat

Jag sitter och skriver om inlägget. Underbart. Kommer inte bli samma sak men ok. Sitter och fattar inte hur jag kan tänka på en viss person som kommer gifta sig på lördag. Jag vill inte tänka på honom men att sitta och lyssna på Adele hjälper ju inte. Låten om hur hon inte kunde släppa sitt ex. Reapeat. Lyssna på samma låt igen. Someone like you. Never mind I'll find someone like you. I wish nothing but the best for you too. Don't forget me I beg. I remember you said: Sometimes it last in love sometimes it hurts instead. Repeat Repeat Repeat

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Acushla Muffiat

Jag är en tjej som skriver om allt, ibland för mycket, ibland för lite. Kallar mig själv en "multihobbymänniska" vilket är sant. Gillar en del saker och ser bloggen som en cyberdagbok. Dock skriver jag inte allt, tyvärr. So bare with me :)

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela