My world, My Rules

I am what ever I say I am

Spridda tankar

Publicerad 2012-07-09 17:38:43 i Gott och blandat

Jag sitter och har nyss fått in mig en bit kanelbröd. Den var så god och den bara smälte inne i munnen. Åh det var verkligen himmelriket! Åh, mums!

Är lite velig om jag kommer skriva om mr SS (hahaha, SS!) Men iaf, jag tänker mkt på S (jepp skriver hellre S), lite väl för mkt... Men det är ju så att tack vare S så är jag något lyckligare, blir glad varenda gg jag tänker på S.

Däremot fick jag nyheten igår att mitt ex kommer gifta sig. För ett år sen så planerade han att åka till Brasilien och nu ska han gifta sig med en brasilianska. Oj, ok, men ja, jag är bara glad att jag har kommit helt över honom, annars hade nyheten varit allt annat än god. Men jag är verkligen glad för hans skull och har grattat honom. Jag undrar inte heller om det någonsin kommer bli min tur. Om jag får gifta mig en dag, ja du, vi får la se... Jag har inte direkt bråttom...

Just nu måste jag fokusera men jag har svårt för min blick har ju fastnat. Undrar bara om S också tycker så...

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Acushla Muffiat

Jag är en tjej som skriver om allt, ibland för mycket, ibland för lite. Kallar mig själv en "multihobbymänniska" vilket är sant. Gillar en del saker och ser bloggen som en cyberdagbok. Dock skriver jag inte allt, tyvärr. So bare with me :)

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela