My world, My Rules

I am what ever I say I am

27 kr för 23 dagar.

Publicerad 2012-05-30 21:48:15 i Gott och blandat

Jag antar att det är svårt att leva under en månad när man har bara 27 kr kvar.. Yey... Mirakel? Ja tack... Moster var rolig när hon sa att ja den 6 juni och den 9 juni är du iaf bjuden på mat så du slipper oroa dig... Jepp sant... Har då "bara" 23 dagar att överleva. Men jag kommer klara mig galant... Hoppas jag! Kommer äta allt som jag har i min frys, tömma min stackar matförråd och äta då å då hos mamma... Dricka te... Mycket te... Skatteåtebäringen kan jag glömma, för det får jag inte...Inte till mig... =/

Ay mi madre....

Kommentarer

Postat av: jenny

Publicerad 2012-05-31 12:59:10

ha en underba dag

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Acushla Muffiat

Jag är en tjej som skriver om allt, ibland för mycket, ibland för lite. Kallar mig själv en "multihobbymänniska" vilket är sant. Gillar en del saker och ser bloggen som en cyberdagbok. Dock skriver jag inte allt, tyvärr. So bare with me :)

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela