My world, My Rules

I am what ever I say I am

BORED!

Publicerad 2012-05-10 12:49:52 i Gott och blandat

Är något uttråkad på mitt jobb när ingen svarar. Det var meningen att vi skulle få lära oss administrativa saker och få oss att ta hand om mer ”seriösa” fall. Drömjobbet antar jag skulle vara där jag kan sitta själv med diverse arbetsuppgifter och bara lyssna på musik hela dagen. Problemet med min nuvarande arbetsuppgifter är att jag redan är riktigt bra på det jag gör. Jag sitter som handläggare och ringer ut hela dagen. Japp, sitter och snackar med kunder, dag in och ut, borde vara ett drömläge för mig som gillar att snacka, men på ett sätt är det ibland trist att behöva vänta på svar. Jag hoppas att när vi byter system så blir det mer effektivt arbete.  Och tro inte att jag själva bloggen uppe när jag bloggar, utan jag har ett mailutkast som jag skriver på och sen, kopiera och klistrar in på bloggen. Enkelt och jag kan skriva medans jag inte får svar och slipper stirra in på datorn. Det känns helt ok, sitter inte och surfar utan har ett vanligt outlook mail uppe och ingen kan säga att jag gör fel, ha ha ha! I know, I’m bad, but I’m so bored! Men vilket fall som helst, jag tar och postar detta nu, vill inte skriva en uppsats... fast jag skulle lätt kunna göra det… Kanske tar och skriver om gymmänniskor. :)

 

XxX

 

Muffiat

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Acushla Muffiat

Jag är en tjej som skriver om allt, ibland för mycket, ibland för lite. Kallar mig själv en "multihobbymänniska" vilket är sant. Gillar en del saker och ser bloggen som en cyberdagbok. Dock skriver jag inte allt, tyvärr. So bare with me :)

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela