My world, My Rules

I am what ever I say I am

Gråa moln

Publicerad 2012-05-06 13:01:27 i Gott och blandat

Jag är kan ibland vara riktigt dålig på att blogga... Men nu kommer det iaf en blogginlägg...

Jag har upptäckt att jag är en medelmänniska, jag är bara en "vanlig svensson" fast jag är inte mycket till svensson om man ska tänka på min bakgrund... Jag är bara en liten tjej i Sverige som ibland inte kan riktigt lösa alla problem i mitt liv. Knappast andras men ja, vad ska man göra? Men jag försöker ta mig an dag för dag men vad ska jag göra när det finns så mycket jag knappt förstår om det kommer finnas en lösning...

Men jag försöker... Är iaf ganska glad idag, trots allt :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Acushla Muffiat

Jag är en tjej som skriver om allt, ibland för mycket, ibland för lite. Kallar mig själv en "multihobbymänniska" vilket är sant. Gillar en del saker och ser bloggen som en cyberdagbok. Dock skriver jag inte allt, tyvärr. So bare with me :)

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela