My world, My Rules

I am what ever I say I am

Hungerspelen vs Camila

Publicerad 2012-05-25 20:37:20 i Gott och blandat

Jag sitter och tänker på Katniss och Peeta, hittade några låtar som jag tycker att detta beskriver dem bäst. Eftersom låtarna är på spanska så ska jag översätta dem.


Camila - Entre tus alas
Jag var frihetens evige slav, de som vet hur man flyter och kysser himlen
Tills du dök upp och jag beslöt mig att landa
Att stanna på din värld fann jag tro i din dröm
Min själ kände igen din röst och så sprang mitt hjärta efter dig

Jag flyger mellan dina vingar, jag vaknar inne i din själ
Min ro inuti mig är sann, jag reser i din blick
Du lyfter mig för att bli något bättre än det jag var för dig min kärlek

Fram tills idag trodde jag veta vad frihet är
Jag befann mig vid ett annat ställe, men idag så bär jag inuti mig
Jag tittade in i labyrinten av din kärlek,här fann jag min sanning
Och det är i dig vad jag vill ha
Att stanna på din värld fann jag tro i din dröm
Min själ kände igen din röst och så sprang mitt hjärta efter dig

Jag flyger mellan dina vingar, jag vaknar inne i din själ
Min ro inuti mig är sann, jag reser i din blick
Du lyfter mig för att bli något bättre än det jag var för dig min kärlek

Jag var frihetens evige slav men med dig kan jag röra det jag drömde om för så längesen




Camila - Besame
Kyss mig, det är dags, utan nåd och i tystnad
Kyss mig, frys tiden, låt det jag känner gro
Kyss mig, som att världen skulle ta slut efter det
Kyss mig, för varje kyss få himlen upp och ner
Kyss mig utan anledning för det hjärtat vill
Kyss mig

Känn mig som vinden medan jag dör långsam
Kyss mig utan anledning och jag är med dig för evigt
Kyss mig, som att världen skulle ta slut efter det
Kyss mig, för varje kyss få himlen upp och ner
Kyss mig utan anledning för det hjärtat vill
Kyss mig

Kyss mig utan nåd, stanna i mig utan förutsättningar
ge mig bara ett skäl så stannar jag


Denna är för Katniss och Gale

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Acushla Muffiat

Jag är en tjej som skriver om allt, ibland för mycket, ibland för lite. Kallar mig själv en "multihobbymänniska" vilket är sant. Gillar en del saker och ser bloggen som en cyberdagbok. Dock skriver jag inte allt, tyvärr. So bare with me :)

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela