My world, My Rules

I am what ever I say I am

Pollenallergi?

Publicerad 2012-05-03 10:04:53 i Gott och blandat

Täppt i näsan och så trött! Tror faktiskt att jag har fått det men jag fattar inte varför detta sker. Har aldrig varit allerigker, men nu så kanske jag känner av pollen mer än förr... Jobbigt, jobbigt... Snyter mig men blir täppt igen efter ett tag. Not very nice... Men jag vet att jag kommer att överleva, lite jobbigt.

Idag kommer jag inte träna. Tränade två gånger under veckan och känner att jag vill ta det lungt idag ifall det är ett virus. Så kanske en liten kvällsprommenad och imorn vet jag inte riktigt vad jag kommer hitta på. Skulle se LMFAO men mamma är på besök. Kanske hinner lixom, men sen är det om jag har råd till Grönakortet. 200 kr lixom...

På ett sätt känns det skönt att bo själv, på ett annat saknar jag att inte behöva oroa mig så mycket för vissa saker. Men jag älskar min frihet och skulle inte byta den mot något. :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Acushla Muffiat

Jag är en tjej som skriver om allt, ibland för mycket, ibland för lite. Kallar mig själv en "multihobbymänniska" vilket är sant. Gillar en del saker och ser bloggen som en cyberdagbok. Dock skriver jag inte allt, tyvärr. So bare with me :)

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela